Zapytanie ofertowe na projekt zamienny
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi
1.Opis przedmiotu zamówienia:
Usługa opracowania projektu zamiennego budowlano-wykonawczego przebudowy i rozbudowy istniejącego budynku technicznego przy ul. Reja 67A wraz z częścią kosztową i specyfikacją techniczną oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
- Termin realizacji całości zamówienia: 30.04.2016 lub do dnia przekazania budynku do użytkowania.
- Okres gwarancji: zostaną określone w umowie.
- Warunki płatności: przelew – do 7 dni od wpływu faktury do zamawiającego.
- Inne istotne warunki zamówienia:
- a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
- b) posiadania wiedzy i doświadczenia :
- tj. wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania oferty, co najmniej dwóch projektów budowlanych, min. kubaturze 4 000 m³,
- c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają wymagane uprawnienia.
- d) możliwość wizji lokalnej w dniach 10.2014 i 10.10.2014 r. w godzinach 09.00 – 11.00
- e) inne informacje związane z projektem: Marek Wasilewski 87 5626405
- Sposób przygotowania oferty:
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku ”OFERTA”.
- Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
- Na kopercie należy umieścić napis „Zapytanie ofertowe na projekt zamienny”
- Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 24.10.2014r w formie:
- pisemnej (osobiście, listownie) na adres: SPSPZOZ w Suwałkach, ul. Szpitalna 62, 16-400 Suwałki (sekretariat).
- faxem na numer: 87 5626402
- w wersji elektronicznej na e-mail: sekretariat@spspzoz.pl
Szczegóły w załącznikach: