Zapytanie ofertowe na Organizacja konferencji – wyżywienie
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi
1.Opis przedmiotu zamówienia:
Organizacja konferencji – wyżywienie 120 osób uczestników konferencji „półmetkowej” podsumowującej projekt.
Termin realizacji zamówienia: 09.10.2015r.
- Okres gwarancji: nd
- Warunki płatności: przelew – do 7 dni od wpływu faktury/rachunku do zamawiającego.
- Inne istotne warunki zamówienia: Miejsce przygotowania usługi: ul. Szpitalna 62 godz. 8:00(sala wskazana przez Zamawiającego), należy we własnym zakresie dostarczyć stoły, krzesła nakrycia i całą zastawę. Oferta na całość z uwzględnieniem: podanych osób, różnych dań ciepłych(podgrzewanych), różnych dań zimnych, różnych przekąsek, różnych deserów, różnych napojów, różnych ciast, różnych owoców. Pozostawienie porządku po zakończeniu. Oferta powinna uwzględniać koszty zniszczenia/uszkodzenia pomieszczenia/pomieszczeń podczas organizacji poczęstunku – wg kosztu naprawy. Inne informacje – na miejscu w SPSPZOZ Suwałki.
- Sposób przygotowania oferty:
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku ”OFERTA”.
- Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
- Na kopercie należy umieścić napis „Zapytanie ofertowe na Organizacja konferencji – wyżywienie”
- Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 18.09.2015r w formie:
- pisemnej (osobiście, listownie) na adres: SPSPZOZ w Suwałkach, ul. Szpitalna 62, 16-400 Suwałki (sekretariat).
- faxem na numer: 87 5626402
- w wersji elektronicznej na e-mail: sekretariat@spspzoz.pl
Szczegóły w załącznikach:
Zapytanie ofertowe na Organizacja konferencji – wyżywienie
Zapytanie ofertowe na Organizacja konferencji – wyżywienie zał.