Zapytanie ofertowe na Koordynator ds. zamówień
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi
1.Opis przedmiotu zamówienia:
Koordynator ds. zamówień będzie odpowiedzialny za zorganizowanie i przeprowadzenia procedury zakupu sprzętów w ramach projektu zgodnie z zapisami Prawa Zamówień Publicznych. Do szczegółowych zadań Koordynatora będzie należało:
- przygotowanie dokumentów przetargowych,
- przygotowanie umów z wykonawcami,
- redagowanie sekcji zamówień publicznych biuletynu informacji publicznej wnioskodawcy,
- nadzorowanie oceny spływających ofert,
- dokumentacja przebiegu postępowania przetargowych,
- udział w spotkaniach roboczych Zespołu Projektowego.
- Termin realizacji zamówienia: od 01.05.2016 do 30.11.2016 – z możliwością przedłużenia
- Okres gwarancji: nd
- Warunki płatności: przelew – do 7 dni od wpływu rachunku/faktury do zamawiającego.
- Inne istotne warunki zamówienia: przygotowanie postępowań o wartości powyżej 30000,00 euro związanych z realizacją projektu, podanie wynagrodzenia miesięcznego, uzyskanie informacji o projekcie w sekretariacie SPSPZOZ Suwałki lub/i Kierownika projektu
- Sposób przygotowania oferty:
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku ”OFERTA”.
- Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
- Na kopercie należy umieścić napis „Zapytanie ofertowe na Koordynator ds. zamówień”
- Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15.04.2016r w formie:
- pisemnej (osobiście, listownie) na adres: SPSPZOZ w Suwałkach, ul. Szpitalna 62, 16-400 Suwałki (sekretariat).
- faxem na numer: 87 5626402
- w wersji elektronicznej na e-mail: sekretariat@spspzoz.pl
Szczegóły w załącznikach:
Zapytanie ofertowe na Koordynator ds. zamówień
Zapytanie ofertowe na Koordynator ds. zamówień zał.