Zapytanie ofertowe na Koordynator ds. działań miękkich projektu
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi
1.Opis przedmiotu zamówienia:
Koordynator ds. działań miękkich projektu, który będzie odpowiedzialny za zorganizowanie i przeprowadzenie działań miękkich skierowany do wszystkich interesariuszy projektu. Do szczegółowych zadań Koordynatora będzie należało:
- nadzorowanie rekrutacji uczestników działań miękkich,
- planowanie organizacji działań miękkich w projekcie,
- organizacja działań miękkich w projekcie,
- utrzymywanie bieżącego kontaktu z osobami/podmiotami prowadzącymi działania miękkie,
- zgłaszanie zapotrzebowania na materiały promocyjne i dydaktyczne,
- dokumentacja przebiegu działań miękkich,
- udział w spotkaniach roboczych Zespołu Projektowego.
Termin realizacji zamówienia: od 01.05.2016 do 30.11.2016 – z możliwością przedłużenia
- Okres gwarancji: nd
- Warunki płatności: przelew – do 7 dni od wpływu rachunku/faktury do zamawiającego.
- Inne istotne warunki zamówienia: doświadczenie w prowadzeniu/realizacji projektów unijnych, podanie wynagrodzenia miesięcznego, uzyskanie informacji o projekcie w sekretariacie SPSPZOZ Suwałki.
- Sposób przygotowania oferty:
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku ”OFERTA”.
- Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
- Na kopercie należy umieścić napis „Zapytanie ofertowe na Koordynator ds. działań miękkich projektu”
- Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15.04.2016r w formie:
- pisemnej (osobiście, listownie) na adres: SPSPZOZ w Suwałkach, ul. Szpitalna 62, 16-400 Suwałki (sekretariat).
- faxem na numer: 87 5626402
- w wersji elektronicznej na e-mail: sekretariat@spspzoz.pl
Szczegóły w załącznikach:
Zapytanie ofertowe na Koordynator ds. działań miękkich projektu
Zapytanie ofertowe na Koordynator ds. działań miękkich projektu zał.